Gildia Sacrum Officium

WoW Avalon , Hellground - Forum Gildii Sacrum Officium


#1 2009-03-21 22:44:20

Hyper

Boss Admin

9837668
Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 145
Punktów :   

Priest

Disciple Priest
kiedy nie uzywa mana burna expi dosc powoli, lecz stale. combo Improwed power shield (+15% do skila) i reflective shield (bijacy tarcze otrzymuja 50% dmg) czyni cuda, inner focu pozwala raz na 3 minuty poratować się darmowym zaklęciem, a improwe divine spirit sprawia, że wszyscy casterzy otrzymuja bonsowy spirit (z czego 10% liczona jest jako extra bonus dmg). Używa zarówno Holy jak i Shadow magic, co stanowi jego przewagę nad pozostałymi drzewkami
Holy - disciple Jako talent boczny wart uwagi jest Silent Resolve zmniejszający threata (na 5 lvl) o 20% z czarów typu Holy i Disciple. Ladnie kombuje się z talentami healera. Na pierwszych lvl warto rozwazyc Wand specialization i atakowac na power word shield + wand - szybciej niz w jakikolwiek inny sposob ze wzgledu na niewielkie (na niskich lvl) roznice w damage'u i zerowej utracie many. Kiedy jednak roznice stana sie mocno zauwazalne oplaci sie zmienic styl (i builda)
Największą zauważalną wadą Disciple jest brak czegoś w stylu Holy/Shadow reach, przez co zasięg Disciple priesta jest o 20% słabszy niż pozostłych.


exp solo
5- (na low lvl ze wzgledu na przewałę z wandami)
3+ (da się, ale wygodniej w pt)

Instancje
4+ (przyzwoity heal, wsparcie casterow divine spiritem, Improved fortituded znacznie zwieksza max HP postaci, na 60 wczodzi Improve divine spirit, który tez wymiata).

PvP
5+ to nie jest postac do ownowania, ale jako support jest niezastąpiony. masowo rzucane heale (medytacja pozwala radzic sobie z maną przy cascie), Reflective shieldy i NIEZASTĄPIONY inner focus (jak zabraknie many rzucasz 1 czas za darmo) sprawiają, że tą postac dość trudno przejść. W walce z casterami pomaga dodatkowo ulepszony mana burn wypalająca manę palków (fakt jest przed tym obrona, ale my mamy dispel magic)

Holy Priest
Jest nastawiony głównie na leczenie. Jego heale są najwyższe w całej grze. Renew jest 15 sec bufem leczącym, dzięki divine fury skracasz sobie czas healingów i czarów ofensywnych o poł sekundy. Dużo, biorąc pod uwagę, że to praktycznie jego jedyne czary ofensywne (holy nowy mozemy nie liczyć, ze względu na znikome obrazenia w porownaniu z kosztem). Sporą zaletą jest inspiracja zwiększająca armor celu o 25% na 15 sec PO tym jak dostanie krytycznego heala (szczególnie cenne u MAIN HEALERA - czyli opiekuna main tanka). Dobrą opcją jest Spirit of redempion, ktory nie dosc ze podbija ci spirit o 5%, to jeszcze daje ci mozliwosc po smierci leczenia przez 15s innych graczy. Nawet to, że w tej formie nie możesz się poruszać nie boli tak bardzo. Lightwell swietnie uzupelnia HP, kiedy musisz expic solo, przydaje sie takze w czasie walki z bossami innym graczom (ty wszak pilnujesz tanka).
Talenty boczne [Discipline - Holy] Healing focus - trudniej przerwac ci castowanie heala - przydatne gdy czesc mobow/ graczy rzuca sie na ciebie
[Discipline - Holy][Shadow - Holy] - Spell Warding - obniza obrażenia otrzymywane z magii o 10% (na 5 lvl)

Uogolniajac Największą wadą Holy jest brak czegokolwiek uzupelniajacego mane w casting time, przez co pełne zuzycie many przeprowadzane jest expresowo bez względu na posiadany spirit i ograniczenie się praktycznie tylko do czarow ze sfery Holy

generalizujac:
exp 2
insty jako main healer 5
PvP 5 (na 10 osob powinno byc 3 healerow i 7 ownerów)

Shadow priest
Najszybciej zdobywajacy exp wsrod priestow jest niestety najgorszym wsrod DPSow. To jest największy zarzut przeciw pozostawaniu w nim na 70 lvl. Do tego czasu expi się nim bowiem znakomicie. Power word: Shield utrudnia oponentom przerwanie czaru, a potem rzucamy czary szybko castowane i zadajace sporo dmg. W przypadku lazenia po instkach warto kupic Shadow afinity, jesli jednak w ogole ich nie odwiedzasz, beda to punkty zmarnowane.
Absolutnie niezbednym talentem na exp solo jest SPIRIT TAP. Niestety na naszym serwie zdarza mu sie zlapac "zwieche", potem dojscie do shadow form i vampiric touch. Po drodze nie nalezy zapominac o Shadow reach dajacym naszym shadow spels przewage zasiegu i mind fly - absoludnie niezbedny czar dajacy nam automatyczne ustawiani sie twarza do wroga, channeling dmg i spowolnienie go o 50% na czas channelingu.
Po opanowaniu shadow form warto miec rozwiniete first aid - jak dobrze sie sprezysz to mozna w ogole nie wychodzic z shadow forma.
przy innych buildach talentem bocznym do wziecia ZAWSZE jest Spirit Tap, przynajmniej do 70 lvl. Podwaja on (po zabiciu exp moba lub honored playera) spirit na 15 sec i sprawia, że castując czary w tym okresie odzyskuje mane z połowy spirita (do przemyslenia dla holy priesta)

wada shadow form jest to, ze przybraie tej formy to 350 many w plecy, slabsze leczenie i fakt o ktorym gracze zapominaja - nikt rozsądny nie bierze priesta po to, by byl DPSem (najgorszy do tego celu). Jesli marzy ci się ostateczna postac jako DPS wez maga albo locka bo na priescie nie masz czego szukać. Choc fakt moze to byc zabawne.

generalizujac
exp 4+ (miło i dosc szybko sie expi)
Instancje 3 (jeden przydatny buff i leczenie, lecz nic poza tym - nie bierze sie go do DPSowania; a w tej funkcji jest sredni)
PvP 4- (niby niezly, ale kazdy inny DPS jest lepszy. Poza tym brakuje chetnych do healingu, wiec kolejny DPS, słabszy od pozostłych, po prostu wkurza)


Avalon - Hyper 70 lvl Human Rogue , Khz - 70 lvl Human Rogue
Hg - Ghostface 70 lvl Undead Warlock
Tod - Boongoo 70 lvl Orc Warrior
Legion - Maluzjusz 70 lvl Nelf Warrior

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.volleyballhax.pun.pl www.fearofthedark.pun.pl www.oleksiaki.pun.pl www.pierwszac.pun.pl www.cabalpolska.pun.pl